lisanne91.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Van 1 oktober tot en met 30 november zal ik te vinden zijn in Afrika, namelijk in Arusha, Tanzania. Dit is dan de plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf mijn vertrek zal ik regelmatig verhalen en foto's plaatsen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Lisanne

Reacties

Reacties

Monique

Ik reis in gedachten met je mee :) love you

Carmen

Geniet van die mooie ervaring.
Ben benieuwd naar jou verhalen.
Leuk dat je een blog hebt aangemaakt.

Klaasje

Een hele fijne tijd meid ,kijk nu al uit naar je verhalen op deze pagina !!

Eduard Annen

Mooi aj d'r bint! Tja en die 'problemen'. Je gaat het vaker tegenkomen. Wij kijken er al niet meer van op... Blijf rustig en het komt uiteindelijk altijd goed! En nee, empathie op een vliegveld kennen ze niet. Jij hebt een probleem, zij niet... Veel plezier en geniet. Groetjes uit Sri Lanka!

Ineke Beijleveldt

Hoi Lisanne, succes daar in Tanzania, heel
wat anders dan het HH, ik ga je volgen.
Geniet van deze reis en schrijf maar veel. succes.

Ineke, Baanderhoek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood