lisanne91.reismee.nl

Wo(man)

Dan zie je op één dag ineens twee vrouwen met een baard voorbij lopen. Ik dacht op dat moment echt, hoe dan?! En waarom trek je die haren/baard er in hemelsnaam niet uit, scheer het weg, harsen op wat voor mogelijke manier dan ook. Maar nee, de vrouwen hier die baardgroei hebben blijven er vol trots mee rondlopen om te laten zien dat ze een hoge testosteron gehalte hebben. Freaking weird! Het ziet er gewoon echt niet uit. Stel je een super vrouwelijk gekleed persoon voor, make up gedaan, haar netjes en het draait zich om en naast alle vrouwelijke rondingen ontpopt zich daar dan een baard in het gezicht. Ik ben toch blij dat Europeanen iets meer gesteld zijn op hun ijdelheid. Dit gaat mij toch echt even 10 stappen te ver.

Hygiëne is hier trouwens ook ver te zoeken. Wordt je in een daladala gepropt, wordt je bijna vergast door de zweetlucht die er hangt. Krijg je ook nog eens een paar natte oksels tegen je aangedrukt, asanté! Lekker.. So if you love the natural smell of a human, you have to be here. Het is gewoon echt niet fijn wat voor lucht er op je af komt in de vroege morgen (trouwens niet alleen in de vroege morgen). Het is maar goed dat het geven van een knuffel hier niet normaal is. Dan heb je ook nog van die mannen rondlopen die deze geweldige zweetlucht weten aan te dikken met een overheerlijke dronkemanslucht. What a combination. Denk je in dat je in een stadsbus wordt gepropt vol met zwervers die geruime tijd geen douche hebben gehad en te diep in het glaasje hebben gekeken. Ik denk dat dat namelijk aardig in de buurt komt. Om de geur niet continu in te hoeven ademen probeer ik maar zoveel mogelijk bij een raam te zitten welke ik wagenwijd openzet in de hoop dat je geen scheve gezichten jou kant op krijgt i.v.m. de kou.

monique

en wij maar zorgen dat er geen haartje teveel zichtbaar is :)

Lisanne

Haha nee inderdaad!